Futsalmatch (hemmamatch) vi står för matchboll och betalar domare, öppnar lokalerna
Plats: Kvarnholmens Sporthall
Motstånd: IFK Aspudden-Tellus Svart 2
Samling: 9:15 i omklädningrum
Matchstart: 10;00
Målvakt: Ted
matchklädsel och inomhusskor
Föräldraansvar:
Fikaförsäljning:
Betala domare: sarah B
Futsalmatch (bortamatch)
Plats: Skanskvarnshallen
Motstånd: Hammarby IF FF 20
Samling: 16:15 i omklädningrum
Matchstart: 17:00
Målvakt: Joseph
matchklädsel och inomhusskor
Futsalmatch (hemmamatch)
Plats: Kvarnholmens Sporthall
Motstånd: Bagarmossen Kärrtorp BK Svart 2
Samling: 11:15 i omklädningrum
Matchstart: 12:00
Målvakt: Joseph Zouiten
matchklädsel och inomhusskor
Futsalmatch (bortamatch)
Plats: STavsborgshallen 1
Motstånd: Nacka FC 13Ä
Samling: 17:15 i omklädningrum
Matchstart: 18:00
Målvakt:
matchklädsel och inomhusskor
Futsalmatch (hemmamatch)
Plats: Fisksätra Sporthall
Motstånd: Gustavsberg IF FK Lag röd
Samling: 14:15 i omklädningrum
Matchstart: 15:00
Målvakt:
matchklädsel och inomhusskor
Futsalmatch (hemmamatch)
Plats: Kvarnholmens Sporthall
Motstånd: Bromsten IK 1
Samling: 10:15 i omklädningrum
Matchstart: 11:00
Målvakt:
matchklädsel och inomhusskor
Hej,
Nu har deadline för intresseanmälan till cuphelg varit och vi har utifrån detta bestämt att även i år delta på Örebrocupen där matcher spelas 13-15 juni i Örebro! Vi har anmält två lag likt upplägg förra året till skillnad att vi nu kommer att bo i skolsalar. Den intresseanmälan ni tidigare svarat på blir nu bindande. Observera att svar på anmälan endast är öppen för ändring fram till 5 maj 2025, därefter är deltagande och betalning bindande, vilket innebär att man blir kostnadsansvarig om man hoppar av vid senare tillfälle.
Bindande anmälan; svara/ändra från tidigare intresseanmälan senast 5/5 kl. 22.
Avgift och boende: 2100 SEK per deltagare som omgående ska betalas till Lagkassan enligt utskick som gått ut på mejl och sms (märk betalning med Ö-cup och spelares namn). I avgiften ingår boende i skolsalar torsdag-söndag (12-15 juni) och all mat (kvällsmål torsdag – fredag och lördag, frukost, lunch och middag - söndag frukost och lunch).
Vi kommer vara två tränare per lag som ansvarar för killarna från första till sista matchen per dag.
Vi är i behov av fyra vuxna totalt (två vuxna per lag) som ansvarar för kväll till morgon och bor tillsammans med killarna i skolsalarna. Vi har bestämt att dessa vuxna som ställer upp inte behöver betala någon avgift och får därmed gratis boende och mat under vistelsen. Hör av dig till Sarah om du önskar vara en av dessa vuxna. I först hand önskar vi vuxna som bor tillsammans med spelarna hela vistelsen 3 nätter, i andra hand får vi lösa detta med ett schema där aktuella vuxna inkl. tränare delar på nätterna.
Övriga vuxna och tränare ansvarar för eget boende, mat och transport för del av vistelsen de inte bor tillsammans med spelarna.
Spelschema
Så snart vi fått spelschemat från arrangören skickar vi ut information om det. Kommer då vara möjligt att se vilka tider just din grabb spelar. Vi har boende från torsdagen men första matcherna kommer vara på fredagen, dock kan första matchen vara tidig morgon på fredagen.
Övrigt
Vi kommer skicka ut mer information om cupen, resa till Örebro och förslag på packlista. Har ni några frågor eller funderingar, hör av er Sarah eller direkt till Jerker. Det går även bra att skriva i chatten.
Hej,
Nu har deadline för intresseanmälan till cuphelg varit och vi har utifrån detta bestämt att även i år delta på Örebrocupen där matcher spelas 13-15 juni i Örebro! Vi har anmält två lag likt upplägg förra året till skillnad att vi nu kommer att bo i skolsalar. Den intresseanmälan ni tidigare svarat på blir nu bindande. Observera att svar på anmälan endast är öppen för ändring fram till 5 maj 2025, därefter är deltagande och betalning bindande, vilket innebär att man blir kostnadsansvarig om man hoppar av vid senare tillfälle.
Bindande anmälan; svara/ändra från tidigare intresseanmälan senast 5/5 kl. 22.
Avgift och boende: 2100 SEK per deltagare som omgående ska betalas till Lagkassan enligt utskick som gått ut på mejl och sms (märk betalning med Ö-cup och spelares namn). I avgiften ingår boende i skolsalar torsdag-söndag (12-15 juni) och all mat (kvällsmål torsdag – fredag och lördag, frukost, lunch och middag - söndag frukost och lunch).
Vi kommer vara två tränare per lag som ansvarar för killarna från första till sista matchen per dag.
Vi är i behov av fyra vuxna totalt (två vuxna per lag) som ansvarar för kväll till morgon och bor tillsammans med killarna i skolsalarna. Vi har bestämt att dessa vuxna som ställer upp inte behöver betala någon avgift och får därmed gratis boende och mat under vistelsen. Hör av dig till Sarah om du önskar vara en av dessa vuxna. I först hand önskar vi vuxna som bor tillsammans med spelarna hela vistelsen 3 nätter, i andra hand får vi lösa detta med ett schema där aktuella vuxna inkl. tränare delar på nätterna.
Övriga vuxna och tränare ansvarar för eget boende, mat och transport för del av vistelsen de inte bor tillsammans med spelarna.
Spelschema
Så snart vi fått spelschemat från arrangören skickar vi ut information om det. Kommer då vara möjligt att se vilka tider just din grabb spelar. Vi har boende från torsdagen men första matcherna kommer vara på fredagen, dock kan första matchen vara tidig morgon på fredagen.
Övrigt
Vi kommer skicka ut mer information om cupen, resa till Örebro och förslag på packlista. Har ni några frågor eller funderingar, hör av er Sarah eller direkt till Jerker. Det går även bra att skriva i chatten.
Hej,
Nu har deadline för intresseanmälan till cuphelg varit och vi har utifrån detta bestämt att även i år delta på Örebrocupen där matcher spelas 13-15 juni i Örebro! Vi har anmält två lag likt upplägg förra året till skillnad att vi nu kommer att bo i skolsalar. Den intresseanmälan ni tidigare svarat på blir nu bindande. Observera att svar på anmälan endast är öppen för ändring fram till 5 maj 2025, därefter är deltagande och betalning bindande, vilket innebär att man blir kostnadsansvarig om man hoppar av vid senare tillfälle.
Bindande anmälan; svara/ändra från tidigare intresseanmälan senast 5/5 kl. 22.
Avgift och boende: 2100 SEK per deltagare som omgående ska betalas till Lagkassan enligt utskick som gått ut på mejl och sms (märk betalning med Ö-cup och spelares namn). I avgiften ingår boende i skolsalar torsdag-söndag (12-15 juni) och all mat (kvällsmål torsdag – fredag och lördag, frukost, lunch och middag - söndag frukost och lunch).
Vi kommer vara två tränare per lag som ansvarar för killarna från första till sista matchen per dag.
Vi är i behov av fyra vuxna totalt (två vuxna per lag) som ansvarar för kväll till morgon och bor tillsammans med killarna i skolsalarna. Vi har bestämt att dessa vuxna som ställer upp inte behöver betala någon avgift och får därmed gratis boende och mat under vistelsen. Hör av dig till Sarah om du önskar vara en av dessa vuxna. I först hand önskar vi vuxna som bor tillsammans med spelarna hela vistelsen 3 nätter, i andra hand får vi lösa detta med ett schema där aktuella vuxna inkl. tränare delar på nätterna.
Övriga vuxna och tränare ansvarar för eget boende, mat och transport för del av vistelsen de inte bor tillsammans med spelarna.
Spelschema
Så snart vi fått spelschemat från arrangören skickar vi ut information om det. Kommer då vara möjligt att se vilka tider just din grabb spelar. Vi har boende från torsdagen men första matcherna kommer vara på fredagen, dock kan första matchen vara tidig morgon på fredagen.
Övrigt
Vi kommer skicka ut mer information om cupen, resa till Örebro och förslag på packlista. Har ni några frågor eller funderingar, hör av er Sarah eller direkt till Jerker. Det går även bra att skriva i chatten.
Emil Kimstrand, tel 070-143 61 11. (490:-)
M Ljungblad betalar domare via lagkassanEmil Kimstrand, tel 070-143 61 11.
(490:-)Emil Kimstrand 076-045 25 40 (490:-)
M Ljungblad betalar domare via lagkassan
Inomhusträning
Kläder för inomhusträning och inomhusskor (gymnstikskor)
Kom ihåg vattenflaska!
Samling 16:45.
Ytterskor ställs på skohyllan utanför omklädningsrum, ytterkläder och väskor lämnas i omklädningsrum alt bänken utanför hallen. Vattenflaskor ställs utanför gymnastiksalen på borden.
Gymnastiksalen bokad 17-18
Inomhusträning
Kläder och skor för inomhusträning
Hela sporthallen bokad kl. 14:30-16
Inomhusträning
Kläder för inomhusträning och inomhusskor (gymnstikskor)
Kom ihåg vattenflaska! (den lämnas i omklädningsrummet, då vi inte har våra vatttenflaskor inne i gymnastisalen under träningen)
Samling 15:45.
Gymnastiksalen bokad 16-17
Inomhusträning
Kläder för inomhusträning och inomhusskor (gymnstikskor)
Kom ihåg vattenflaska!
Samling 16:45.
Ytterskor ställs på skohyllan utanför omklädningsrum, ytterkläder och väskor lämnas i omklädningsrum alt bänken utanför hallen. Vattenflaskor ställs utanför gymnastiksalen på borden.
Gymnastiksalen bokad 17-18
Inomhusträning
Kläder och skor för inomhusträning
Hela sporthallen bokad kl. 14:30-16:00
Träning i tältet, med 30 minuters uppvärmning utanför tältet, samling kl. 16:30.
Klädd efter väder och skor för uppvärmning, utomhus gymnastik/löparskor.
I tältet använder vi fotbollsskor för utomhusträning. Tänk på att det är kallt även inne i tältet. Handskar / mössa/ underställ rekommenderas.
Tid i tältet: 17:00-18:00 (1/12-yta) där man turas om att använda målet med övriga lag, varannan vecka princip.
Om något lag inte dyker upp, fördelas ytan mellan alla lag som är närvarande då laget betalar tältavgift för varje träning.
Detta är en extra bonusträning, där av en annan tid än vår vanliga söndagsträning
Bifogar plankarta från kansliet.
Inomhusträning
Kläder för inomhusträning och inomhusskor (gymnstikskor)
Kom ihåg vattenflaska! (den lämnas i omklädningsrummet, då vi inte har våra vatttenflaskor inne i gymnastisalen under träningen)
Samling 15:45.
Gymnastiksalen bokad 16-17
Inomhusträning
Kläder för inomhusträning och inomhusskor (gymnstikskor)
Kom ihåg vattenflaska!
Samling 16:45.
Ytterskor ställs på skohyllan utanför omklädningsrum, ytterkläder och väskor lämnas i omklädningsrum alt bänken utanför hallen. Vattenflaskor ställs utanför gymnastiksalen på borden.
Gymnastiksalen bokad 17-18
Inomhusträning
Kläder och skor för inomhusträning
Hela sporthallen bokad kl. 14:30-16:00
Träning i tältet, med 30 minuters uppvärmning utanför tältet, samling kl. 14.
Klädd efter väder och skor för uppvärmning, utomhus gymnastik/löparskor.
I tältet använder vi fotbollsskor för utomhusträning. Tänk på att det är kallt även inne i tältet. Handskar / mössa/ underställ rekommenderas.
Tid i tältet: 14:30-15:30 (1/12-yta) där man turas om att använda målet med övriga lag, varannan vecka princip.
Om något lag inte dyker upp, fördelas ytan mellan alla lag som är närvarande då laget betalar tältavgift för varje träning.
Vi hyr ytan i tältet vecka 45- 50 + v3 - 13
Bifogar plankarta från kansliet.
Inomhusträning
Kläder för inomhusträning och inomhusskor (gymnstikskor)
Kom ihåg vattenflaska! (den lämnas i omklädningsrummet, då vi inte har våra vatttenflaskor inne i gymnastisalen under träningen)
Samling 15:45.
Gymnastiksalen bokad 16-17
Inomhusträning
Kläder och skor för inomhusträning
Hela sporthallen bokad kl. 14:30-16:00
Inomhusträning
Kläder för inomhusträning och inomhusskor (gymnstikskor)
Kom ihåg vattenflaska! (den lämnas i omklädningsrummet, då vi inte har våra vatttenflaskor inne i gymnastisalen under träningen)
Samling 15:45.
Gymnastiksalen bokad 16-17
Inomhusträning
Kläder och skor för inomhusträning
Hela sporthallen bokad kl. 14:30-16:00
INSTÄLLD FÅ ANMÄLDA
Inomhusträning
Kläder och skor för inomhusträning
Hela sporthallen bokad kl. 14:30-16:00
INSTÄLLD PGA FÅ ANMÄLDA
Träning i tältet, med 30 minuters uppvärmning utanför tältet, samling kl. 14.
Klädd efter väder och skor för uppvärmning, utomhus gymnastik/löparskor.
I tältet använder vi fotbollsskor för utomhusträning. Tänk på att det är kallt även inne i tältet. Handskar / mössa/ underställ rekommenderas.
Tid i tältet: 14:30-15:30 (1/12-yta) där man turas om att använda målet med övriga lag, varannan vecka princip.
Om något lag inte dyker upp, fördelas ytan mellan alla lag som är närvarande då laget betalar tältavgift för varje träning.
Vi hyr ytan i tältet vecka 45- 50 + v3 - 13
Bifogar plankarta från kansliet.
Inomhusträning
Kläder för inomhusträning och inomhusskor (gymnstikskor)
Kom ihåg vattenflaska! (den lämnas i omklädningsrummet, då vi inte har våra vatttenflaskor inne i gymnastisalen under träningen)
Samling 15:45.
Gymnastiksalen bokad 16-17
Inomhusträning
Kläder och skor för inomhusträning
Hela sporthallen bokad kl. 14:30-16:00
INSTÄLLD, FÅ ANMÄLDA
Träning i tältet, med 30 minuters uppvärmning utanför tältet, samling kl. 14.
Klädd efter väder och skor för uppvärmning, utomhus gymnastik/löparskor.
I tältet använder vi fotbollsskor för utomhusträning. Tänk på att det är kallt även inne i tältet. Handskar / mössa/ underställ rekommenderas.
Tid i tältet: 14:30-15:30 (1/12-yta) där man turas om att använda målet med övriga lag, varannan vecka princip.
Om något lag inte dyker upp, fördelas ytan mellan alla lag som är närvarande då laget betalar tältavgift för varje träning.
Vi hyr ytan i tältet vecka 45- 50 + v3 - 13
Bifogar plankarta från kansliet.
INSTÄLLD TRÄNING
Inomhusträning
Kläder och skor för inomhusträning
Hela sporthallen bokad kl. 14:30-16:00
INSTÄLLD PGA ANBAN AKTIVITET
Inomhusträning
Kläder och skor för inomhusträning
Hela sporthallen bokad kl. 14:30-16:00
INSTÄLLD PGA MATCHER HELA HELGEN
Träning i tältet, med 30 minuters uppvärmning utanför tältet, samling kl. 14.
Klädd efter väder och skor för uppvärmning, utomhus gymnastik/löparskor.
I tältet använder vi fotbollsskor för utomhusträning. Tänk på att det är kallt även inne i tältet. Handskar / mössa/ underställ rekommenderas.
Tid i tältet: 14:30-15:30 (1/12-yta) där man turas om att använda målet med övriga lag, varannan vecka princip.
Om något lag inte dyker upp, fördelas ytan mellan alla lag som är närvarande då laget betalar tältavgift för varje träning.
Vi hyr ytan i tältet vecka 45- 50 + v3 - 13
Bifogar plankarta från kansliet.
ta med en vårdnadshavare på mötet
ta med en vårdnadshavare på mötet
ta med en vårdnadshavare på mötet
ta med en vårdnadshavare på mötet
Hej alla ledare i P2013!
Jag och Sportchef Niclas Johansson bjuder härmed in er till ledarträff tisdag 11/3 kl 20-21 i Konferensrummet på Boovallen.
Detta året, 12-årsåret, är alltid ett speciellt år i Boo FF. Vi gör under året ett stort arbete i att till viss del omorganisera åldersgruppen inför kommande säsong. Ett akademilag och ett andralag ska bildas och vi behöver framtidssäkra (i spelarantal) övriga trupper så att de klarar av att ha problemfri verksamhet de år som är kvar fram till senioråldern. Hur detta arbete går till vill vi berätta mer om och också involvera er ledare i!
Med vänlig hälsning
Mika Grote
Hej alla tränare i P2013-kullen (samt lagledare för kännedom)!
Senast vi träffades var inte för speciellt längesen och ämnet var processen för den kommande omorganisationen i kullen kopplat till bildandet av akademi- och andralag. Många gånger hamnar fotbollssamtalen i det området, dvs hur organiserar vi föreningen, medan för lite tid viks åt att faktiskt prata fotboll; det som händer på planen i träning och match. Nu bjuder vi in till en fotbollsträff där fokus ligger på just det som händer på planen, vilket jag hoppas och tror är det vi alla faktiskt tycker är roligast och anledningen till vårat engagemang.
För att det inte ska bli för många träffar på kort tid passar vi också på att göra ett litet avsteg från fotboll-på-plan-fokuset och klämmer in den avstämning av läget kring akademiprocessen som vi tidigare kommunicerat skulle hållas ”i början på maj”.
Tisdag 22/4 kl 20.00-21.30 i konferensrummet tänker jag att vi avhandlar frågor som
Med vänlig hälsning
Mika Grote
Med vänlig hälsning
Mika Grote
Huvudinstruktör Herr/Pojk 9+ år Boo FF
Lagfest med middag och bowling!
Föräldragruppen/Trivselgruppen i P13:6 har planerat aktiviteten.
Vi tycker att vårt lag är så värt att fira :)
Vi skulle vilja samla alla killar (och alla vuxna som vill) till en fest på https://www.bridge77.se/ i Gustavsberg.
Den 16/11 17.00-19.30
Priset är 279:-/barn för bowling och middag, men vi ska försöka få ner priset något genom att använda pengar från några kommande fikaförsäljningar. Medföljande föräldrar beställer och betalar själva på plats
Svara gärna så snart som möjligt på kallelsen och skriv i kommentaren hur många ni blir.












