Enskede IK Svart 1 - Boo FF 6 (Bortamatch) Matchstart: 18:45 Samling: 18:00 utanför spelplan (45 minuter innan matchstart) Spelplan: Enskede IP 4 Match: 3 x 20 minuter Klädsel: Matchtröja (vinröd), svarta shorts och strumpor. Benskydd och utomhusskor för konstgräs. Fylld vattenflaska. Efter matchen samlas spelarna för summering tillsammans! Svara på kallelsen snarast, dock senast 7 dagar innan. (Ej besvarad kallelse räknas som ett NEJ). Om ni är krassliga några dagar innan, ha gärna en dialog med oss för bästa planeringen. Sena avhopp meddelas via WhatsApp.
Detta är en extra match, där vi ställer upp för ett annat lag (P13:4/Boo FF 10) och tar deras plats på hemmaplan.
Vi möter Ingarö IF vit kl. 14:30, med samling 45 minuter innan matchstart dvs. 13:45.
Spelplan- Boovallen 225
Speltid: 3 x 20 minuter
Matchklädsel gäller.
Järla IF FK 4 - Boo FF 12 (Bortamatch) Matchstart: 10:15 Samling: 9:30 utanför spelplan (45 minuter innan matchstart) Spelplan: Nacka IP 11 (hall) Match: 3 x 20 minuter Klädsel: Matchtröja (vinröd), svarta shorts och strumpor. Benskydd och utomhusskor för konstgräs. Fylld vattenflaska. Efter matchen samlas spelarna för summering tillsammans! Svara på kallelsen snarast, dock senast 7 dagar innan. (Ej besvarad kallelse räknas som ett NEJ). Om ni är krassliga några dagar innan, ha gärna en dialog med oss för bästa planeringen. Sena avhopp meddelas via WhatsApp.
Boo FF 12 - Bagarmossen Kärrtorp BK Grön-2 (Hemmamatch) Matchstart: 12:00 Samling: 11:15 utanför spelplan (45 minuter innan matchstart) Spelplan: Boovallen 226 Match: 3 x 20 minuter Klädsel: Matchtröja (vinröd), svarta shorts och strumpor. Benskydd och utomhusskor för konstgräs. Fylld vattenflaska. Efter matchen samlas spelarna för summering tillsammans! Svara på kallelsen snarast, dock senast 7 dagar innan. (Ej besvarad kallelse räknas som ett NEJ). Om ni är krassliga några dagar innan, ha gärna en dialog med oss för bästa planeringen. Sena avhopp meddelas via WhatsApp.
Boo FF 6 - Espanyol Academy IF 21 (Hemmamatch) Matchstart: 15:45 Samling: 15:00 utanför spelplan (45 minuter innan matchstart) Spelplan: Boovallen 226 Match: 3 x 20 minuter Klädsel: Matchtröja (vinröd), svarta shorts och strumpor. Benskydd och utomhusskor för konstgräs. Fylld vattenflaska. Efter matchen samlas spelarna för summering tillsammans! Svara på kallelsen snarast, dock senast 7 dagar innan. (Ej besvarad kallelse räknas som ett NEJ). Om ni är krassliga några dagar innan, ha gärna en dialog med oss för bästa planeringen. Sena avhopp meddelas via WhatsApp.
Träningsmatch
Vi möter Sickla på Sicklavallen.
Matchstart 9.40
Samling kl. 9 för uppvärmning/uppladdning.
Efter matchen samlas laget för att diskutera matchen.
Matchklädsel gäller.
Träningsmatch mot P13:3
Samling 18.30 utanför spelplan
Matchstart 19.
Laget samlas efter matchen för summering.
Matchklädsel, samt ta med svart träningströja alt annan svart tröja.
Träningsmatch
Fotbollsplan är bokad 10:15-11:45
Matchklädsel gäller
Mörtnäs IF Svart P2013 - Boo FF 12 (Bortamatch) Matchstart: 15:00 Samling: 14:15 utanför spelplan (30 minuter innan matchstart) Spelplan: Mörtnäs BP 1 Match: 3 x 20 minuter Klädsel: Matchtröja (vinröd), svarta shorts och strumpor. Benskydd och utomhusskor för konstgräs. Fylld vattenflaska. Efter matchen samlas spelarna för summering tillsammans! Svara på kallelsen snarast, dock senast 7 dagar innan. (Ej besvarad kallelse räknas som ett NEJ). Om ni är krassliga några dagar innan, ha gärna en dialog med oss för bästa planeringen. Sena avhopp meddelas via WhatsApp.
Träningsmatch mot P13:3
Samling 18.30 utanför spelplan
Matchstart kl. 19
Samling efter matchen för summering
Matchklädsel, men ta med er svarta träningströja alt annan svart tröja
Boo FF 6 - Värmdö IF Blå (Hemmamatch) Matchstart: 13:15 Samling: 12:30 utanför spelplan (45 minuter innan matchstart) Spelplan: Boovallen 226 Match: 3 x 20 minuter Klädsel: Matchtröja (vinröd), svarta shorts och strumpor. Benskydd och utomhusskor för konstgräs. Fylld vattenflaska. Efter matchen samlas spelarna för summering tillsammans! Svara på kallelsen snarast, dock senast 7 dagar innan. (Ej besvarad kallelse räknas som ett NEJ). Om ni är krassliga några dagar innan, ha gärna en dialog med oss för bästa planeringen. Sena avhopp meddelas via WhatsApp.
Boo FF 12 - Enskede IK Lila 1 (Hemmamatch) Matchstart: 15:45 Samling: 15:00 utanför spelplan (45 minuter innan matchstart) Spelplan: Boovallen 226 Match: 3 x 20 minuter Klädsel: Matchtröja (vinröd), svarta shorts och strumpor. Benskydd och utomhusskor för konstgräs. Fylld vattenflaska. Efter matchen samlas spelarna för summering tillsammans! Svara på kallelsen snarast, dock senast 7 dagar innan. (Ej besvarad kallelse räknas som ett NEJ). Om ni är krassliga några dagar innan, ha gärna en dialog med oss för bästa planeringen. Sena avhopp meddelas via WhatsApp.
Saltsjöbadens IF Vit - Boo FF 12 (Bortamatch) Matchstart: 9:00 Samling: 8:15 utanför spelplan (45 minuter innan matchstart) Spelplan: Saltsjöbadens IP 11 Match: 3 x 20 minuter Klädsel: Matchtröja (vinröd), svarta shorts och strumpor. Benskydd och utomhusskor för konstgräs. Fylld vattenflaska. Efter matchen samlas spelarna för summering tillsammans! Svara på kallelsen snarast, dock senast 7 dagar innan. (Ej besvarad kallelse räknas som ett NEJ). Om ni är krassliga några dagar innan, ha gärna en dialog med oss för bästa planeringen. Sena avhopp meddelas via WhatsApp.
Sickla IF Blå 2 - Boo FF 6 (Bortamatch) Matchstart: 10:15 Samling: 9:30 utanför spelplan (45 minuter innan matchstart) Spelplan: Sicklavallen 1 Match: 3 x 20 minuter Klädsel: Matchtröja (vinröd), svarta shorts och strumpor. Benskydd och utomhusskor för konstgräs. Fylld vattenflaska. Efter matchen samlas spelarna för summering tillsammans! Svara på kallelsen snarast, dock senast 7 dagar innan. (Ej besvarad kallelse räknas som ett NEJ). Om ni är krassliga några dagar innan, ha gärna en dialog med oss för bästa planeringen. Sena avhopp meddelas via WhatsApp.
Extra insatt träning/träningsmatch
Ta gärna med både vinröd matchtröja och svart träningströja.
Se till att ha med fylld vattenflaska och att ni laddat med bra energi innan träningen.
Matchstart kl. 15, samling 45 min innan 14:15.
Tänk på att komma i tid.
Efter matchen samlas laget för summering.
Örebro SK (vit) - Boo FF
Sörbyvallen plan 73
Matchklädsel gäller.
Matchstart kl. 17, samling 45 min innan 16:15. (direkt efter match 1)
Tänk på att komma i tid.
Efter matchen samlas laget för summering.
Boo FF - IFK Kumla (blå)
Sörbyvallen plan 72
Matchklädsel gäller.
Matchstart kl. 14, samling 45 min innan 13:15.
Tänk på att komma i tid.
Efter matchen samlas laget för summering.
Marieberg IK (blå) - Boo FF
Rosta Gärde, plan 77
Matchklädsel gäller.
Matchstart kl. 16, samling 45 min innan 15:15. (Direkt efter match 3)
Tänk på att komma i tid.
Efter matchen samlas laget för summering.
Boo FF - Laxå IF
Rosta Gärde plan 78
Matchklädsel gäller.
Matchstart kl. 9, samling 45 min innan 8:15.
Tänk på att komma i tid.
Efter matchen samlas laget för summering.
Boo FF - FC Reipas 2 (finskt lag)
Rosta Gärde, plan 712
Matchklädsel gäller.
Matchstart kl. 11, samling 45 min innan 10:15. (Direkt efter match 5)
Tänk på att komma i tid.
Efter matchen samlas laget för summering.
Nora BK 1 - Boo FF
Rosta Gärde, plan 712
Matchklädsel gäller.
Träningsmatch på Älta IP mot Nacka FC
Matchstart 16:50
Samling 45 minuter innan match kl. 16:05
Matchklädsel gäller
obs - matchplan: Myrsjö IP
Träningsmatch mot DIF P13:5
Matchstart 9:15
Samling 45 min innan utanför spelplan kl. 8:30
Matchklädsel gäller
Tor - målvakt
Boo FF 12 - Djurö-Vindö IF 1
Matchstart kl. 11
Samling 45 minuter innan kl. 10:15 utanför spelplan.
Sjösalavallen 11
Matchklädsel gäller
Efter matchen samlas laget för gemensamt.
Träningsmatch mot DIF P13:5
Matchstart 14:30
Samling 45 minuter innan 13:45 utanför spelplan, Sågtorp BP
Matchklädsel gäller
ANNULERAD - då Värmdö IF Grön utgått från serien.
Boo FF 12 - Värmdö IF Grön
Boo FF 17 - Boo FF 6 (Bortamatch)
Matchstart 13:15
Samling 45 min innan, 12:30, utanför spelplan
Efter matchen samlas laget gemensamt för summering.
Matchklädsel gäller.
Ingarö IF Vit - Boo FF 12 (Bortamatch)
Matchstart: 12
Spelplan: Ingarö IP (226)
Samling 45 minuter innan match kl 11:15
Gemensam samling efter avslutad match
Matchklädsel gäller:
Vinröd tröja
Svarta shorts
Benskydd
Svarta strumpor
Fotbollsskor för gräs/konstgräs
Fyll på med bra energi innan match och ha med en fylld vattenflaska
Boo FF 6 - Ingarö IF Svart (Hemmamatch)
Spelplan: Velamsunds BP
Målvakt: Tor
Matchstart kl. 12
Samling 45 minuter innan match 11:15
Gemensam genomgång efter matchen slut
Matchklädsel gäller
Vinröd tröja
Svarta short
Benskydd
Svarta strumpor
Fotbollsskor för gräs/konstgräs
Se till att ha fyllt på med bra energi innan match och ha med en fylld vattenflaska
Bagarmossen Kärrtorp BK Svart-2 - Boo FF 6. (Bortamatch)
Matchstart: 10:15
Spelplan: Kärrtorps IP 32
Målvakt: Tor
Samling 45 min innan match kl. 9:30
Gemensam samling efter avslutad match
Matchklädsel gäller:
Vinröd tröja
Svarta shorts
Benskydd
Svarta strumpor
Fotbollsskor för gräs/konstgräs
Fyll på med bra energi innan match och ha med en fylld vattenflaska!
Boo FF 12 - Sickla IF Röd. (Hemmamatch)
Matchstart: 13:45
Spelplan: Sågtorp BP 1
Samling 45 minuter innan match kl. 13:00
Gemensam samling efter avslutad match
Matchklädsel gäller:
Vinröd tröja
Svarta shorts
Bensskydd
Svarta strumpor
Fotbollsskor för gräs/konstgräs
Fyll på med bra energi innan match och ha med en fylld vattenflaska!
Boo FF 6 - Hammarby IF FF 12 (Hemmamatch)
Matchstart: 12
Spelplan: Boovallen 226
Målvakt: Tor
Samling 45 min innan match kl. 11:15
Gemensam samling efter avslutad match
Matchklädsel gäller:
Vinröd tröja
Svarta shorts
Bensskydd
Svarta strumpor
Fotbollsskor för gräs/konstgräs
Fyll på med bra energi innan matchen och ha med en fylld vattenflaska!
Hammarby IF FF 28 - Boo FF 12. (Bortamatch)
Matchstart: 14:30
Spelplan: Hammarbyhöjdens BP 11
Samling 45 min innan match klk. 13:45
Gemensam samling efter avslutad match
Matchklädsel gäller:
Vinröd tröja
Svarta shorts
Benskydd
Svarta strumpor
Fotbollsskor för gräs/konstgräs
Fyll på med bra energi innan match och ha med en fylld vattenflaska!
Boo FF 12 - Reymersholms IK 6. (Hemmamatch)
Matchstart: 12
Spelplan: Boovallen 226
Samling 45 min innan match kl. 11:15
Gemensam samling efter avslutad match
Matchklädsel gäller
Vinröd tröja
Svarta shorts
Benskydd
Svarta strumpor
Fotbollsskor för gräs/konstgräs
Fyll på med bra energi innan match och ha med en fylld vattenflaska!
Gustavsbergs IF FK Röd - Boo FF 6 (Bortamatch)
Matchstart: 13:45
Spelplan: Ösby BP 12
Samling 45 min innan match kl. 13
Gemensam samling efter avslutad match
Tor - målvakt
Matchklädsel gäller
Vinröd tröja
Svarta shorts
Benskydd
Svarta strumpor
Fotbollsskor för gräs/konstgräs
Fyll på med bra energi innan match och ha med en fylld vattenflaska!
Vi vill i god tid ta reda på hur många av lagets spelare som kan delta på Nackamästerskapen. I år spelar vi den 14 och 15 oktober På Boovallen.
Vi har tidigare beslutat att detta är en matchhelg där vi betalar anmälningsavgiften från lagkassan. För att vi ska kunna göra en korrekt anmälan behöver vi ta reda på vilka som finns tillgängliga för spel 14-15 oktober.
Svara på den bindande anmälan så snart som möjligt.
För mer info: http://www.nackamasterskapen.se/
Utomhusträning, kläder efter väder. Vi samlas utanför spelplan där vi kör igång träningen 18:30, för att sedan få tillgång till fotbollsplanen kl. 19-20. Kom ihåg fylld vattenflaska! Svara på kallelsen så snart som möjligt för att underlätta vår planering. Svar senast 1 dygn innan träningen i MyClub, senare anmälan är ok men då hanterar vi det i WhatsApp-gruppen.
Utomhusträning, kläder efter väder. Vi samlas utanför spelplan där vi kör igång träningen 18:30, för att sedan få tillgång till fotbollsplanen kl. 19-20. Kom ihåg fylld vattenflaska! Svara på kallelsen så snart som möjligt för att underlätta vår planering. Svar senast 1 dygn innan träningen i MyClub, senare anmälan är ok men då hanterar vi det i WhatsApp-gruppen.
Samling utanför spelplan.
Träning.
Kläder efter väder, fylld vattenflaska.
Utomhusträning, kläder efter väder. Vi samlas utanför spelplan där vi kör igång träningen 18:30, för att sedan få tillgång till fotbollsplanen kl. 19-20. Kom ihåg fylld vattenflaska! Svara på kallelsen så snart som möjligt för att underlätta vår planering. Svar senast 1 dygn innan träningen i MyClub, senare anmälan är ok men då hanterar vi det i WhatsApp-gruppen.
Samling utanför spelplan.
Träning.
Kläder efter väder, fylld vattenflaska.
Utomhusträning, kläder efter väder. Vi samlas utanför spelplan där vi kör igång träningen 18:30, för att sedan få tillgång till fotbollsplanen kl. 19-20. Kom ihåg fylld vattenflaska! Svara på kallelsen så snart som möjligt för att underlätta vår planering. Svar senast 1 dygn innan träningen i MyClub, senare anmälan är ok men då hanterar vi det i WhatsApp-gruppen.
Samling utanför spelplan.
Träning.
Kläder efter väder, fylld vattenflaska.
Utomhusträning, kläder efter väder. Vi samlas utanför spelplan där vi kör igång träningen 18:30, för att sedan få tillgång till fotbollsplanen kl. 19-20. Kom ihåg fylld vattenflaska! Svara på kallelsen så snart som möjligt för att underlätta vår planering. Svar senast 1 dygn innan träningen i MyClub, senare anmälan är ok men då hanterar vi det i WhatsApp-gruppen.
Samling utanför spelplan.
Träning.
Kläder efter väder, fylld vattenflaska.
Utomhusträning, kläder efter väder. Vi samlas utanför spelplan där vi kör igång träningen 18:30, för att sedan få tillgång till fotbollsplanen kl. 19-20. Kom ihåg fylld vattenflaska! Svara på kallelsen så snart som möjligt för att underlätta vår planering. Svar senast 1 dygn innan träningen i MyClub, senare anmälan är ok men då hanterar vi det i WhatsApp-gruppen.
Samling utanför spelplan.
Träning.
Kläder efter väder, fylld vattenflaska.
Utomhusträning, kläder efter väder. Vi samlas utanför spelplan där vi kör igång träningen 18:30, för att sedan få tillgång till fotbollsplanen kl. 19-20. Kom ihåg fylld vattenflaska! Svara på kallelsen så snart som möjligt för att underlätta vår planering. Svar senast 1 dygn innan träningen i MyClub, senare anmälan är ok men då hanterar vi det i WhatsApp-gruppen.
Samling utanför spelplan.
Träning.
Kläder efter väder, fylld vattenflaska.
Utomhusträning, kläder efter väder. Vi samlas utanför spelplan där vi kör igång träningen 18:30, för att sedan få tillgång till fotbollsplanen kl. 19-20. Kom ihåg fylld vattenflaska! Svara på kallelsen så snart som möjligt för att underlätta vår planering. Svar senast 1 dygn innan träningen i MyClub, senare anmälan är ok men då hanterar vi det i WhatsApp-gruppen.
Samling utanför spelplan.
Träning.
Kläder efter väder, fylld vattenflaska.
Utomhusträning, kläder efter väder. Vi samlas utanför spelplan där vi kör igång träningen 18:30, för att sedan få tillgång till fotbollsplanen kl. 19-20. Kom ihåg fylld vattenflaska! Svara på kallelsen så snart som möjligt för att underlätta vår planering. Svar senast 1 dygn innan träningen i MyClub, senare anmälan är ok men då hanterar vi det i WhatsApp-gruppen.
Samling utanför spelplan.
Träning.
Kläder efter väder, fylld vattenflaska.
Utomhusträning, kläder efter väder. Vi samlas utanför spelplan där vi kör igång träningen 18:30, för att sedan få tillgång till fotbollsplanen kl. 19-20. Kom ihåg fylld vattenflaska! Svara på kallelsen så snart som möjligt för att underlätta vår planering. Svar senast 1 dygn innan träningen i MyClub, senare anmälan är ok men då hanterar vi det i WhatsApp-gruppen.
Samling utanför spelplan.
Träning.
Kläder efter väder, fylld vattenflaska.
Utomhusträning, kläder efter väder. Vi samlas utanför spelplan där vi kör igång träningen 18:30, för att sedan få tillgång till fotbollsplanen kl. 19-20. Kom ihåg fylld vattenflaska! Svara på kallelsen så snart som möjligt för att underlätta vår planering. Svar senast 1 dygn innan träningen i MyClub, senare anmälan är ok men då hanterar vi det i WhatsApp-gruppen.
Samling utanför spelplan.
Träning.
Kläder efter väder, fylld vattenflaska.
DETTA MAIL GÅR UT TILL ALLA TRÄNARE OCH LAGLEDARE FÖR P10/2013
Hej!
Här kommer inbjudan till Periodmöte 4 som för P10/2013 går av stapeln tisdagen 9/5 på Boovallen kl 19.00-20.00.
Denna gång blandar vi teori och praktik med er ledare som demogrupp och programmet ser ut så här:
Detta tillfälle genomförs i samarbete med föreningens mångåriga samarbetspartners ATC Nacka, experter på fysträning för fotbollsspelare.
Anledningen till valt upplägget att ge er praktiskt stöd kring fysprogrammet är att vi tror att behovet finns på flera plan; vissa har inte kommit igång och behöver hjälp med det, andra har kommit igång med har säkert frågor få det att fungera ännu bättre, några jobbar kanonbra men där kanske inte alla i ledargruppen är lika inspelade och kan då skicka just dessa ledare.
Era spelare befinner sig i vad man kallar för ”den motoriska guldåldern” (där man är extra mottaglig för träning av kroppskontroll och bollteknik) och föreningens fysträningsprogram anser vi är mycket viktigt ur flera aspekter; det ger en bra start på ett träningspass i form av fysisk och mental uppvärmning, det verkar skadeförebyggande på lång sikt då det ger mer varierad träning och förbättrar koordinationen på ett sätt som kompletterar de vanliga fotbollsövningarna (som kan bli lite för repetitiva ibland, sett ur ett fysperspektiv), och det höjer inte minst lägstanivån i truppen genom att de spelare som normalt kanske rör på sig mindre än de som redan tränar mångsidigt vilket gör att den generella träningsnivån i gruppen ökar. En god fysik/koordination/kroppskontroll skapar också bättre förutsättningar för inlärning av bollteknik.
Under kvällen utbildar vi fler åldersgrupper så schemat är tajt, viktigt att komma i tid och ombytta.
Som tidigare, återkoppla till mig vilka som ämnar närvara från erat lag.
Med vänlig hälsning
Mika Grote
Huvudinstruktör Herr/Pojk 9+ år Boo FF
Email: mika.grote@booff.se
Hej och hoppas ni haft en fin sommar så här långt!
Snart, om inte redan, börjar höstsäsongen och vi startar upp med en liten avstämning samt kikar på nya delar av spelarutbildningsplanen för den här säsongen.
Onsdagen 30/8 kl. 18.00-19.00 träffas vi i konferensrummet på Boovallen.
Från spelarutvecklingsplanen går vi igenom:
Vi går igenom övningar teoretisk som ni sedan med fördel praktiserar på bollpasset (P2012-kullen ordinarie träning kl 19 på BV2) direkt efter mötet där jag och andra nyfikna kan studera hur övningarna funkar i verkligheten.
Som vanligt; återkoppla till mig vem/vilka från erat gäng som deltar.
Med vänlig hälsning
Mika Grote
Huvudinstruktör Herr/Pojk 9+ år Boo FF
Vi planerar kortsiktigt hösten, cuper, vintersäsongen inomhus och långsiktigt för laget.
Förbereder inför föräldramöte.
Några punkter till mötet kommer innan mötet från Rodrigo.
Föräldramöte P13:6
Boovallen, konferenslokalen 18:30-19:30
Torsdag den 5 oktober 2023
Viktigt att någon från varje spelarfamilj kan komma då vi behöver att ni är delaktiga i hur planeringen för laget ska läggas upp.
Dagordning:
- Laget i dagsläget och framåt
- Värdegrundsansvarig, Christoffer har ordet
- Huvudtränare, Rodrigo berättar om
Träningar, utomhus/inomhus
Matcher
Spelarnas utveckling
- Cup ansvarig, Jerker berättar om planerna framåt
- Gemensam aktivitet
- Lagkassa
- Sponsorer
- Träningskläder
- Övrigt
Har ni frågor eller funderingar som ni önskar ta upp? meddela gärna mig innan så att vi avsätter tid för detta.
Varmt välkomna!
Vi ses vid Myrsjöns festplats den 10 juni kl. 11.00 (efter matchen).
Vi grillar korv och har sommaraktiviteter!
Blir det fint väder finns det chans till bad, så ta med badkläder och handduk.
Kläder efter väder!
Välkomna
Familjen Zoiuten och Familjen Wendel
Varje familj som är kallad har ett eget ansvar att komma till aktiviteten. Om man får förhinder åligger det familjen att hitta ersättare.
Det är fritt fram att ta med extra personer (vuxna) för vandringen, då det är ett ypperligt tillfälle för motion och samtal.
Här kommer lite information till er som ska Föreningsvandra.
Västarna som ni ska ha på er under vandringen finns att hämtas i receptionen i Nacka stadshus och ni måste lämna tillbaka västarna måndagen veckan efter att ni vandrat klart. Ni kommer att få skriva på att ni har kvitterat ut fyra västar.
Fredag och lördag är obligatoriska, de två andra dagarna i veckan väljer ni själva. Ni ska vandra från kl 17.00 till kl 21.00. Alla som vandrar ska vara 18 år eller äldre.
Bifogat hittar ni kontaktuppgifter som kan vara bra att ha med sig. (Den kommer att uppdateras ytterligare så ny version kommer) Polarna kan komma att ta kontakt med er inför er vandring om de har kännedom om områden som kan vara bra att vandra i. (Polarna är en del av kommunens ungdomsteam, läs mer här: Polarna Nacka | Nacka kommun). Det går också bra att själva kontakta Polarna om ni vill ha tips.
Vid eventuella händelser under er vandring är det viktigt att ni skyndsamt rapporterar detta till polarna eller polisen.
Länk till en digital grundläggande kurs för nattvandrare med mål att skapa positiva möten under vandring.
Nattvandring GRUND - Overview (fieldskills.se)
Länk till ABC som ger mycket information om nattvandring.
https://issuu.com/caandersson/docs/147738_nattvandr_broschyr_abc_issuu
Vi kommer att sammanställa en kontaktlista över föreningarna som vandrar under sommaren. Kontaktpersonen på listan kommer vara personen som anmält intresset av att vandra. Denna lista kommer vi ge till Polarna och trygghetsvärdarna i kommunen så att dom kan komma i kontakt med er. ( Önskar ni annan kontaktperson på den listan får ni höra av er)
Efter genomförd vandring redovisar ni via mail till mig. Redovisningen ska innehålla:
Öppettiderna för Nacka stadshus är dessa:
Måndag kl. 8.00-18.00
Tisdag-torsdag kl. 8.00-17.00
Fredag kl. 8.00-16.30
Dag före röd dag kl 8.00-12.00
Utbetalning till föreningen sker efter godkänd redovisning, tidigast vecka 35.
Hör av dig om du har några funderingar.
Tack för ert engagemang!
Med vänlig hälsning
Elin Brandefalk
Utvecklingsledare
MoH-enheter / Kultur- och fritidsenheten
Varje familj som är kallad har ett eget ansvar att komma till aktiviteten. Om man får förhinder åligger det familjen att hitta ersättare.
Det är fritt fram att ta med extra personer (vuxna) för vandringen, då det är ett ypperligt tillfälle för motion och samtal.
Här kommer lite information till er som ska Föreningsvandra.
Västarna som ni ska ha på er under vandringen finns att hämtas i receptionen i Nacka stadshus och ni måste lämna tillbaka västarna måndagen veckan efter att ni vandrat klart. Ni kommer att få skriva på att ni har kvitterat ut fyra västar.
Fredag och lördag är obligatoriska, de två andra dagarna i veckan väljer ni själva. Ni ska vandra från kl 17.00 till kl 21.00. Alla som vandrar ska vara 18 år eller äldre.
Bifogat hittar ni kontaktuppgifter som kan vara bra att ha med sig. (Den kommer att uppdateras ytterligare så ny version kommer) Polarna kan komma att ta kontakt med er inför er vandring om de har kännedom om områden som kan vara bra att vandra i. (Polarna är en del av kommunens ungdomsteam, läs mer här: Polarna Nacka | Nacka kommun). Det går också bra att själva kontakta Polarna om ni vill ha tips.
Vid eventuella händelser under er vandring är det viktigt att ni skyndsamt rapporterar detta till polarna eller polisen.
Länk till en digital grundläggande kurs för nattvandrare med mål att skapa positiva möten under vandring.
Nattvandring GRUND - Overview (fieldskills.se)
Länk till ABC som ger mycket information om nattvandring.
https://issuu.com/caandersson/docs/147738_nattvandr_broschyr_abc_issuu
Vi kommer att sammanställa en kontaktlista över föreningarna som vandrar under sommaren. Kontaktpersonen på listan kommer vara personen som anmält intresset av att vandra. Denna lista kommer vi ge till Polarna och trygghetsvärdarna i kommunen så att dom kan komma i kontakt med er. ( Önskar ni annan kontaktperson på den listan får ni höra av er)
Efter genomförd vandring redovisar ni via mail till mig. Redovisningen ska innehålla:
Öppettiderna för Nacka stadshus är dessa:
Måndag kl. 8.00-18.00
Tisdag-torsdag kl. 8.00-17.00
Fredag kl. 8.00-16.30
Dag före röd dag kl 8.00-12.00
Utbetalning till föreningen sker efter godkänd redovisning, tidigast vecka 35.
Hör av dig om du har några funderingar.
Tack för ert engagemang!
Med vänlig hälsning
Elin Brandefalk
Utvecklingsledare
MoH-enheter / Kultur- och fritidsenheten
Varje familj som är kallad har ett eget ansvar att komma till aktiviteten. Om man får förhinder åligger det familjen att hitta ersättare.
Det är fritt fram att ta med extra personer (vuxna) för vandringen, då det är ett ypperligt tillfälle för motion och samtal.
Här kommer lite information till er som ska Föreningsvandra.
Västarna som ni ska ha på er under vandringen finns att hämtas i receptionen i Nacka stadshus och ni måste lämna tillbaka västarna måndagen veckan efter att ni vandrat klart. Ni kommer att få skriva på att ni har kvitterat ut fyra västar.
Fredag och lördag är obligatoriska, de två andra dagarna i veckan väljer ni själva. Ni ska vandra från kl 17.00 till kl 21.00. Alla som vandrar ska vara 18 år eller äldre.
Bifogat hittar ni kontaktuppgifter som kan vara bra att ha med sig. (Den kommer att uppdateras ytterligare så ny version kommer) Polarna kan komma att ta kontakt med er inför er vandring om de har kännedom om områden som kan vara bra att vandra i. (Polarna är en del av kommunens ungdomsteam, läs mer här: Polarna Nacka | Nacka kommun). Det går också bra att själva kontakta Polarna om ni vill ha tips.
Vid eventuella händelser under er vandring är det viktigt att ni skyndsamt rapporterar detta till polarna eller polisen.
Länk till en digital grundläggande kurs för nattvandrare med mål att skapa positiva möten under vandring.
Nattvandring GRUND - Overview (fieldskills.se)
Länk till ABC som ger mycket information om nattvandring.
https://issuu.com/caandersson/docs/147738_nattvandr_broschyr_abc_issuu
Vi kommer att sammanställa en kontaktlista över föreningarna som vandrar under sommaren. Kontaktpersonen på listan kommer vara personen som anmält intresset av att vandra. Denna lista kommer vi ge till Polarna och trygghetsvärdarna i kommunen så att dom kan komma i kontakt med er. ( Önskar ni annan kontaktperson på den listan får ni höra av er)
Efter genomförd vandring redovisar ni via mail till mig. Redovisningen ska innehålla:
Öppettiderna för Nacka stadshus är dessa:
Måndag kl. 8.00-18.00
Tisdag-torsdag kl. 8.00-17.00
Fredag kl. 8.00-16.30
Dag före röd dag kl 8.00-12.00
Utbetalning till föreningen sker efter godkänd redovisning, tidigast vecka 35.
Hör av dig om du har några funderingar.
Tack för ert engagemang!
Med vänlig hälsning
Elin Brandefalk
Utvecklingsledare
MoH-enheter / Kultur- och fritidsenheten
Varje familj som är kallad har ett eget ansvar att komma till aktiviteten. Om man får förhinder åligger det familjen att hitta ersättare.
Det är fritt fram att ta med extra personer (vuxna) för vandringen, då det är ett ypperligt tillfälle för motion och samtal.
Här kommer lite information till er som ska Föreningsvandra.
Västarna som ni ska ha på er under vandringen finns att hämtas i receptionen i Nacka stadshus och ni måste lämna tillbaka västarna måndagen veckan efter att ni vandrat klart. Ni kommer att få skriva på att ni har kvitterat ut fyra västar.
Fredag och lördag är obligatoriska, de två andra dagarna i veckan väljer ni själva. Ni ska vandra från kl 17.00 till kl 21.00. Alla som vandrar ska vara 18 år eller äldre.
Bifogat hittar ni kontaktuppgifter som kan vara bra att ha med sig. (Den kommer att uppdateras ytterligare så ny version kommer) Polarna kan komma att ta kontakt med er inför er vandring om de har kännedom om områden som kan vara bra att vandra i. (Polarna är en del av kommunens ungdomsteam, läs mer här: Polarna Nacka | Nacka kommun). Det går också bra att själva kontakta Polarna om ni vill ha tips.
Vid eventuella händelser under er vandring är det viktigt att ni skyndsamt rapporterar detta till polarna eller polisen.
Länk till en digital grundläggande kurs för nattvandrare med mål att skapa positiva möten under vandring.
Nattvandring GRUND - Overview (fieldskills.se)
Länk till ABC som ger mycket information om nattvandring.
https://issuu.com/caandersson/docs/147738_nattvandr_broschyr_abc_issuu
Vi kommer att sammanställa en kontaktlista över föreningarna som vandrar under sommaren. Kontaktpersonen på listan kommer vara personen som anmält intresset av att vandra. Denna lista kommer vi ge till Polarna och trygghetsvärdarna i kommunen så att dom kan komma i kontakt med er. ( Önskar ni annan kontaktperson på den listan får ni höra av er)
Efter genomförd vandring redovisar ni via mail till mig. Redovisningen ska innehålla:
Öppettiderna för Nacka stadshus är dessa:
Måndag kl. 8.00-18.00
Tisdag-torsdag kl. 8.00-17.00
Fredag kl. 8.00-16.30
Dag före röd dag kl 8.00-12.00
Utbetalning till föreningen sker efter godkänd redovisning, tidigast vecka 35.
Hör av dig om du har några funderingar.
Tack för ert engagemang!
Med vänlig hälsning
Elin Brandefalk
Utvecklingsledare
MoH-enheter / Kultur- och fritidsenheten
Vi har blivit tilldelade Bollansvar för Herrlaget vid seriematch lördagen den 16/9-23 kl. 13 på Boovallen 1. Boo FF möter Värdmö IF i Div 3 Södra Svealand Se information i bifogad fil. Klädsel - Boo FF kläder Svarta shorts / svarta träningsbyxor Svart T-shirt / svart träningsjacka Svarta strumpor Västar fås på plats.